vrijdag 16 november 2012

De laatste oogst en een nieuwe tuin

Van de week hebben we min of meer de laatste groenten uit de tuin geoogst, ziet er altijd mooi uit, zo bij elkaar!


Een nieuw tuinseizoen begint weer en deze keer met een eigen tuin! Het afgelopen jaar heb ik samen met Mirjam een tuin gehad, maar omdat we allebei een heel ander werkrooster hebben en daardoor ook lastig gezamenlijk één tuin kunnen onderhouden, gaan we vanaf het komende seizoen beide met een eigen tuin verder. Toch een beetje bij elkaar in de buurt, dus dat is wel zo gezellig :-)
Ik heb van de week telefoon gehad van de voorzitter dat er nog een tuin beschikbaar was, waarvan de huurder nog wel het een en ander moest doen om het weer 'schoon' op te leveren. Natuurlijk heb ik alvast een kijkje genomen en, ondanks dat er inderdaad nog een hoop werk verzet moet worden, ben ik er wel heel blij mee! Het is een mooi stukje tuin en ik kan er wel iets moois van maken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten