donderdag 28 februari 2013

De eerste lente-dag

Goh, wat was het gisteren ineens lekker weer! Na wat klusjes thuis, brak de zon ineens goed door, dus ging ik toch maar even richting het landje, al was het alleen maar om van het weer te genieten!
Uiteindelijk heb ik nog hartstikke veel kunnen doen, ik had nog een hele berg zakken met houtsnippers staan en een verzameling karton en oude kranten, dus gisteren 5 paadjes gemaakt. Dan begint het al heel wat te lijken en heb ik voor m'n gevoel meer overzicht dan met één lap grond.
Aan de andere kant van deze foto ligt een aardbeienbed in de hoek, die een beetje uit zijn voegen was gegroeid. Om te zorgen dat het aan die kant gelijk ligt als aan deze kant die je hier op de foto ziet, heb ik een randje aardbeienbed verwijderd en daar ook 2 paadjes gemaakt.


2 opmerkingen:

  1. Je bent al goed bezig. Bij ons is het nog steeds heel koud buiten, ik ben dus nog niet gaan kijken op de tuin. Wellicht volgende week...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie site! Ik heb zojuist ook je oude site gelezen. Ik kwam hier via Google terecht.
    Succes weer dit seizoen!

    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen