donderdag 20 maart 2014

Prachtige pastinaken

Helemaal verbaasd was ik, toen ik van de week ineens wat loof tevoorschijn zag komen. Helemaal vergeten dat ik op die plek vorig jaar pastinaken had gezaaid. Blijkbaar te diep gezaaid ofzo, want ik kan niet anders verklaren waarom ze nu pas boven kwamen.. Ik groef een beetje om één pastinaak heen en concludeerde dat hij wel erg dik was. Met geen beweging kreeg ik ‘m los. Ik moest tot 30 cm diep graven, toen kon ik eindelijk zien hoe hij was geworden. Wat een joekel!!

De andere pastinaken vervolgens ook uitgegraven en kijk eens wat het resultaat was! We hebben er al van gegeten inmiddels en hadden met z’n vieren genoeg aan één pastinaak  :-)





9 opmerkingen:

  1. zow dat benne flinke knapen! smul ze !
    groetjes,
    Kees de Boon | De Boon in de Tuin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoo prachtig zeg! mooie opbrengst, wat een verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog eens een leuke verassing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moestuinieren zit vaak vol verrassingen. Bij mij was de verrassing dat alle pastinaken op waren :-) maar gelukkig bleef er toch nog veel te knagen over aan ander lekkers.

    tierige moestuin groetjes,

    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn nog eens pastinaken! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snelle lening in minder dan 24 uur. We informeren het grote publiek dat we een lening aanbieden van € 2000 tot € 50 miljoen euro met een rentepercentage van 3%. gegarandeerd, getest en betrouwbaar, onmiddellijke beslissing van een directe geldschieter. Betaaldagleningen of leningen op afbetaling zonder harde kredietcontrole. Bezoek ons vandaag nog!
    E-mail ( bailiegiffordmoney@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen